24 juni 2009

Allsång & sån't

Veckans Kulturfyra är inte riktigt mitt område, men jag behöver använda hjärnan lite så här i sommarvärmen, så jag kastar mig ut:
1. Gillar du allsång? Brukar du titta på allsång på Skansen, eller föredrar du att vara med och sjunga själv?
Jag gillar att sjunga, både allsång & solo men lyckas alltid missa allsång på Skansen och så tänker jag att "nästa gång, då ska jag se det". Men nej, jag har nog aldrig sett ett helt program.
2. Allsången i Göteborg sänds från Liseberg. Vilket nöjesfält gillar du bäst, Liseberg eller Gröna Lund? Eller något annat? Eller gillar du inte nöjesfält?
Bakken norr om Köpenhamn är mitt favoritnöjesfält. Om jag nu måste gå på nöjesfält alltså.
3. Finns det någon åkattraktion du vägrar åka?
Hissen tror jag den heter. Tokvägrar.
4. Sjunger du i badrummet?
Nej.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Din vän sa...

Bakken i Köpenhamn, där har jag inte varit. Är den stor eller är det ett litet tivoli?
Rosemari på Kulturbloggen

hattgrisen sa...

Bakken är fantastiskt!
kolla in det här:
http://www.bakken.dk/english.html

Din vän sa...

OM du har tid och lust finns en ny Kulturfyra av mer lättsam karaktär den här gången att svara på:
http://kulturbloggen.com/?p=10880